diumenge, 12 d’abril del 2015

Organitzador setmanal

Hola, fa molts dies que tinc el bloc en silenci. Això es degut a que m'estic intentant formar una mica en el tema dels blocs, ja sigui a nivell de disseny com de continguts i també m'estic formant en dissenyar cartells una mica bonincs.

Per exemple, avui us proposo :


Que vol dir això?, doncs fàcil. Que us he preparat un organitzador setmanal per tal que podeu organitzar la setmana i prioritzar temes.

A veure si us agrada.




Us el podeu descagarregar aquí.

És en format DinA4.


Aquest organitzador està fet com a mi em va bé. 
Jo, com que traballo a les tardes, tinc els matins lliures i puc aprofitar una hora al migdia i una hora al vespre (per fer coses personals, com per exemple el bloc). Per això aquest organitzador té matí, migdia i vespre i els caps de setmana matí i tarda.

M'agradaria saber la vostra opinió. Que us sembla?

Com sempre, espero que us agradi tant com a mi i que feu comentaris.

Salut

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada