dimarts, 29 de desembre del 2015

Fons de pantalla gener 2016






Estem acabant l'any 2015 i un dels propòsits que em vaig fer va ser aprendre una mica de disseny així en general. Així doncs em vaig posar "manos a la obra" i he fet alguna cosa. 

Una de les coses que he après a fer són els meus propis fons de pantalla. Segurament algú dirà: vaja aquesta ha descobert la sopa d'all!, i jo li diria: doncs sí, ja que amb tot això sóc autodidacta i buscant i buscant he anat trobant i descobrint coses.

Ja en una altra entrada us vaig presentar un full organitzador setmanal per descarregar i ara toca al fons de pantalla per el mes de gener de l'any que estem a punt d'encetar.
Espero que us agradi i que en feu algun comentari.





Per cert, en una altra entrada us explicaré quins van ser els propòsits per el 2015 i com  m'ha anat la cosa.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada